20 Şubat 2013 Çarşamba

karımın amı çok acımıştı

evgili okurlar karımla bayadır ev liyiz 10 yılı doldurmak üzereyiz inan seks hayatımız bir birimizen sıkımaya balmıştık artık şikişmez olmuştuk erkekliğim gitti elimden diye düşünmeye başlamıştım cok samimi evli bir arkadaşım var cok samimiyiz ismi murat karısının adı leyla ben cemil eşimin ismi meral cok sık görüşürüz karısıyla cok samimiyim onu gözüme kestirdim ama nasıl olacaktı bir gün arkadaşın ağzını aramaya karar verdim bir süre gurup seks üzerine sohbet ettik anlaşılan oda istiyodu hemen konuya girdim tamam dedi fakat eşlerimizi nasıl razı edecektik konuşalım dedi akşam ben evde eşime seni başkasının sikmesini istermisin dedim oda bana sen istersen olabilir ama kimle dedi bende muratlarla olabilirdedim zaten sen beni sikerken ben muratı hayal ediyodum dedi cok heyecanlanmıştım.akkşam muratı arayıp eşiyle konuşup konuşmadığını sordum oda konuştum dedi akşam 8 g,ibi bize gelin biz hazırlandık eşim harika süslendi ve muratlara gittik onun eşide cok süslüydü harikaydı biraz oturduk murat yan odaya geçmemizi söledi loş bir ışık vardı.Eşinin elinden tutarak benim yanıma getirdi ve bu gece senin kocan bu dedi oda karımın yanına geçti ve hemen ndudaklarına yapıştı cılgınlar gibi öpüşüyolardı tabi bende leylayı yalıyodum bir cırpıda soyduk onları eşim muratın aletini ağzına almış boğazına kadar sokup cıkarıyodu bende leylanın ağzına verdim ve zaman sonra muratın eşime soktuğunu gördüm eşim ona harka sikiyosun diyodu bende leylayı yatırıp amına soktum amı harikaydı adeta yanıyodu ve zaman sonra eşimin içine boşaldı bende leylanın içine boşaldım ve sevişmelerimiz devam ediyo ben ankaradayım ve zaman zaman il dışına cıkarım sağolsunlar ben olmayınca karımı




12 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Slm ben turgut istanbuldan olgun vetecrubeli sikis uzmaniyim kalin ve damarli 22 santimlik yarragimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir sikiste sinir tanimam gercek bulusup sikismek isteyen mutsuz hanimlar azgin kizlar ev araba var sorun yok kalin yarrak arayanlar arasin azgin bogalar gibi azdim bulusma gorusme engeli olmayanlar icte size kalin ve damarli yarrak yeme firsati 0531 517 92 79

      Sil
    3. Efe Efeoglu5 Kasım 2015 09:02
      merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar kızlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Sil

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba ben İstanbul Şişli'de ikamet eden aile mahremiyetinin bilincinde çiftlere 3 olarak deneyimli yaşananın yaşandığı yerde kalmasını benimsemiş BEYIM benim gibi düşünen çiftler ve bayanlar ile tanışmak arzusundayım tşk şimdiden 05375161702

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  4. 1 Mart 2015 07:13
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİNf

    Sil

    YanıtlaSil
  5. Slm afyndan tarik ben olgun durust sirdas bir erkegm.olgun durust bir bayan arkadas ariyorum.evli cifte 3.olurum.mailim ramoyildiz123@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok cok gec boşaniyorum ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr seksde doymam ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat sorunum yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil