14 Şubat 2013 Perşembe

götü bedavaya veriyor artık

27 yaşındayım Özel bir şirkette Satış Danışmanı olarak çalışıyorum. Hikayem aslında tamamen gerçek sayılabilir. Bu nedenle itiraf olarakda algılayabilirsiniz. Aslında hatunlarla aram çok iyidir. Oldum olası güzel kadınlar beni hep cezbetmiştir. Hele hele mini etek giyenlere bayılırım. Geçtiğimiz yaz, şirketten üç arkadaşımla beraber Fethiye de muhteşem bir tatil geçirdik ve Alman kızlarla tanıştık. Benimkinin adı Ute. Muhteşem kalçaları olan fıstık gibi bir sarışın. Tatilin sonunda sözler verildi. Ayrıldık. Kışın sonlarına doğru ondan bir mail aldım. Beni çok özeldiğini yaptıgımız seksin tadına doyum olmadıgını ve beni mutlaka Türingen (oturdugu yer) e beklediğini yazmıştı. Ben de Martın 15inde Almanya ya gittim. Beni hava alanında karşıladı. Önce oturdugu küçük kenti gezdirdi, sonra da Köln diye daha büyük olan şehire geçtik. Ne olduysa da orada oldu zaten. Köln de Ute nin kardeşi Franz ın evinde kaldık. Boylu poslu yakışıklı bir ve harbi bir delikanlıya benziyordu. Ama bir gün ute bana onun gey oldugunu söyledi. Ben de farketmez kendi seçimidir dedim. İlk iki gün herşey iyi gitti. Derken Uteyi çalıştığı yerden aradılar. Muhasebe Programlarını kontrol etme bahanesi ile Türingen e geri döndü. Ertesi sabah uyandığımda kahvaltım başucuma getirilip konmustu. Ben de hemen kahve ve tostumu yedim.Derken içeri üzerinde sadece külotla Franz girdi. Benden daha irice yapılı bir vücudu vardı. Ben oldum olası atletiğimdir ama bir bodyci ile karşılaştırıldıgımda sıska sayılırım. Kim sayılmaz ki. .Nasıl kahvaltı hoşuna gitti mi. ben de teşekkürler dedim. Ve yatakten kalktım. Ne hoş bacakların varmış senin dedi. Ben de teşekkür ettim ama erkeklerden hoşlanmadıgımı söyledim. Güldü. Onu görürüz şimdi dedi. Ve ne olduğunu anlamadan beni üzerime abanıp beni yatağa bastırdı.Ne yapıyorsun lan eşolu eşşek diye bağırdım Türkçe olarak can havliyle. Panikten ne yaptığımı biliyor muydum? Bağırma dedi ve daha çok abandı üzerime. Arkamda sertleşen organını hissediyordum. Bir yandna korkuyor bir yandan da koca adamı üzerimden nasıl atsam diye düşünüyordum. Böyleyken birden bokserimi çektiğini hissettim. götüm kabak gibi meydanda kalmıştı. Ellerimi yatağa doğru bastırıp göt deliğimi yalamaya başlamıştı. Kahretsin! Müthiş zevk almaya başlamıştım ve erkekliğim olabildiğince sertleşmişti. Franz bunu farkedince güldü. .Sen de istiyorsun beni. dedi. Ben de .Hayır. Bu yaptığın korkunç bir şey, misfire böyle iş yapılır mı orospu cocugu. diye bağırdım. Sanki bağırmalarım onu daha fazla şehvete getiriyordu. Gülerek erkekliğini içime soktu. Önce tarifi imkansız bir acı duydum. Sanki demir bir kazıkla içimi dağlıyorlardı. Çaresizlik içinde gözlerimden yaşlar akıyordu. Bir macera için götü kaybetmiştik!!! Derken acı geçmeye başladı. Garip bir histi bu. Tekrar ereksiyona geçmeye başladığımı hissettim. Bir laf vardır, tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bak diye. Olan olmuştu zaten. Ben de bunun üzerine bacaklarımı iyice açıp, bana daha fazla girmesini sağladım. Muhteşemdi. Zevkten ikimiz de çığlıklar atmaya başlamıştık. Derken o yarrağını çıkartıp beni kendine çevirdi. Haydi üstüme otur bebek güzel yüzünü görmek istiyorum dedi. Hiç tereddüt etmeden üstüne oturdum. Bu sefer yarrağını ben içeri bastırıyordum. Kaslı vücudu ter içerisinde kalmıştı. Ben de acaip zevke gelmiştim. Neredeyse üzerine zıplamaya başlamıştım. Korkunun, şehvetin ve biraz da yaşadıklarımın etkisinden, bağırmaya başladım .Haydi sik beni ulan. Alıştırdın işte. Artık beni sürekli sikiceksin!!!. Böyle İngilizce ve küfürle konuşmam çok daha hoşuna gidiyordu. Tam boşalacakken birden durdu. .Haydi erkeğim sıra sende. dedi.

Ne yapmam gerektiğini anlamıştım. Onu domaltıp tüysüz ama kaslı götünü yalamaya başladım. Terli olmasına rağmen tertemiz kokuyordu. İyice kalkmış olan yarrağımı hiç çekinmeden içine soktum. Wow! Diye bağırdı. Ben de aynen onun bana yaptığı gibi üzerine abandım. Ama bu bana sikilmek kadar zevk vermemişti. Birden aklıma sebebi geldi. Kulağına eğildim ve lütfen bana küfür et dedim. Bunun üzerine başını yastıktan kaldırıp, .İşte piç kurusu beni sikiyorsun. Haydi al götüne giren yarrağın öcünü. gibisinden laflar etmeye başlamıştı. O an ereksiyonum yüzde bin arttı diyebilirim. Hiç bir kadından ve başka hiç bir şeyden bu kadar zevk almamıştım. Saatlerce sikiştik ve tam 3 kez boşaldık o gün. Yatakta çırılçıplak yatarken cep telefonundan Ute aradı ve akşama geleceğini söyledi. Derhal yıkanıp akşam için alışverişe çıktık. Ute geldiği zaman kızla yatağa girdiğimde ereksiyona geçmedim. İlk başta yorgunluktan olduğunu düşünüyordum.

Ama sonra durumu anladım. Aklım hala Franzın yarrağındaydı. Gecenin yarısı su içme bahanesi ile kalkıp Franzın yanına gittim. Beni beklkiyormuşcasına pikesini açtı. Çırıl çıplaktı. Kaslı ve tüysüz götü ay ışığında parlıyordu. Yaklaşık bir saat kadar yanında Uteyi tamamen unutarak kaldım. Daha sonra Utenin yanına gittiğimde onu sinirli ve bavullarını toplarken gördüm. Bizi görmüş Siktirsin!!! Bana Franzım yeterdi artık.İşte böyle, 27 yıldır kullanmadığım götüm böylece hizmete açılmış oldu. Buraya döndükten sonra da bir kaç kişi ile deneyimim oldu zaten ama hem sikmekten hem de sikilmekten hoşlanan modern insanlarla tanışmak için nereye gitmem gerektiğini bilmiyorum. Eğer öyleyseniz lütfen bana mail atın.





8 yorum:

  1. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Slm ben turgut istanbuldan olgun vetecrubeli sikis uzmaniyim kalin ve damarli 22 santimlik yarragimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir sikiste sinir tanimam gercek bulusup sikismek isteyen mutsuz hanimlar azgin kizlar ev araba var sorun yok kalin yarrak arayanlar arasin azgin bogalar gibi azdim bulusma gorusme engeli olmayanlar icte size kalin ve damarli yarrak yeme firsati 0531 517 92 79

      Sil
    3. Efe Efeoglu5 Kasım 2015 09:02
      merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar kızlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Sil

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. Merhaba masaj yaptirmak istyen bayanlar arasn slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi doymam seksi doymam seksi doymam seksi doymam seksi doymam am yalamayi cok seviyorum am yalamayi cok seviyorum am yalamayi cok seviyorum yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum seksi seven bayanlar evli mutsuz dul evli çiftler arasn tansalm bagara bağara sikşmek istyen bayanlar arasn gizlilik dürüstlük şart tansalm am yalamayi cok seviyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik önemli seksde sinr yok eşin siktimek istyen izlemek istyen erkekleri arasn gizlilik önemli cok cok cok cok ulen kadar seks cok cok cok cok cok cok cok cok seviyorum cok cok cok cok cok cok cok gec boşaniyorum seksde doymam seksi doymam seksi doymam am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar arasn istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar arasn gizlilik dürüstlük şartıyla tansalm tel 05537753404 vahsap var 05537753404 no özel ACK 24 saat açık tel 05537753404

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat sorunum yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil