20 Şubat 2013 Çarşamba

7 kişi ormanda zorla sikti beni

Okuldan yeni çıkmıştık.Her gün gittiğim yoldan değilde evimin yolunu kısaltan yolu yani ormanı kullanmak istedim.Çünkü acelem vardı.Ormanın ortalarına geldiğimde yolda bir köpek gördüm ve beni kovaladı.Kaçarken bir sopa gördüm ve onu aldım köpek korktu ve kaçtı. Nerede olduğumu tam olarak bilmiyordum.6 tane 25-30 yaş aralığında adam bira içiyorlardı.
Ben arkalarından gözükmeden kaçmayı deniyordum.Fakat içlerinden biri beni gördü.Peşimden koşmaya başladı.Bende kaçmaya başladım.Fakat o benden hızlı koşuyordu.Ayağımdan tuttu.Yere düştüm ve üstüme çıkıp beni öpmeye çalıştı.Ben itiyordum bağırıyordum.Fakat oralardan kimse geçmiyordu kimsenin duyacağını ummuyordum.Altımdaki her şeyi çıkarmaya başladı. Külotumu ağzıma tıkadı.Artık bağıramıyordum diğer 5 adamda gelmişti.Üstümdeki adam sikini içime sokmuştu.Çok acıyordu.Aradan zaman geçince zevke döndü bu acı.Fakat ben bağırmaya çalışıyordum.
Arkalı önlü sikmeye başladılar biride ağzıma vermeye çalışıyordu fakat ağzıma külot vardı.
Külotu çıkardı ve ağzıma verdi ben ısırdım. Bir daha ısırırsam ve öldürceğini söyledi.Bende korktum yalamaya başladım çok zevk alıyordum fakat bunu belli etmemeye çalışıyordum.
Diğer 3ünden 2si memelerimi yalıyorlardı.Diğeri ise izliyordu sıralarını bekliyorlardı. saat akşam 7 gibi olmuştu.Hepsi sıra sıra içime boşalıyordu.O sıcak döllerini içime bırakmışlardı.Ben ağlamaya başladım ya hamile kalırsam diye. İçimde çok hızlı gelip gidiyorlardı. Çok zevk alıyordum. Hiç bırakmıyacak gibilerdi. Fakat tam 7 saat sonra beni bırakıp gittiler saat 4 gibiydi. Eve gittiğimde annemgil nerede olduğumu sordu. Arkadaşlarımdaydım dedim. Odama çekildim. Her gün ağlıyorum







8 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar olgun düşünen cıtır kızlar FANTAZİ düşkünü gercekcı evli çiftler subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERinize hizmet verilir bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Slm ben turgut istanbuldan olgun vetecrubeli sikis uzmaniyim kalin ve damarli 22 santimlik yarragimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir sikiste sinir tanimam gercek bulusup sikismek isteyen mutsuz hanimlar azgin kizlar ev araba var sorun yok kalin yarrak arayanlar arasin azgin bogalar gibi azdim bulusma gorusme engeli olmayanlar icte size kalin ve damarli yarrak yeme firsati 0531 517 92 79

      Sil
  2. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANKARADA TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942

    YanıtlaSil
  4. ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKS YASAYALIM

    YanıtlaSil
  5. Seksi bayan arasn05536478112 istanbul esaepasa

    YanıtlaSil
  6. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok cok gec boşaniyorum ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde doymam yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar arasn tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum

    YanıtlaSil